警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2017年1月22日 星期日

教會擺年宵

同往常一樣,本文負能量爆燈,我正積極考慮將敝blog改為「耶教負能量」以正名,以免大家摸錯門口。如要正能量,請買天使心。多謝合作。



可以提供巨大正能量,你認為仲有第二本《天使心》咩

教會擺年宵,應該係一個揭後語。

除咗聖誕佈佳音之外,近年教會又發展出一個新傳統,擺年宵攤位。名為「傳揚屬天福氣」、「讓未信的人體會神的大愛」、「連結社區」、「祝福社區」、「接觸社群」、「領人信主」等等,唔好講笑,呢段片入面,611靈糧堂話年宵期間,有超過八百人信主,真係好感謝主。

教會年宵設攤位 傳揚屬天福氣

敝會牧師過去經常有一個講法,平日派福音單張D人見你講耶穌,好多人會拒絕,但新年流流派個派印有福字嘅單張,以及無餡利是,意頭野大家唔敢唔接,所以傳福音會容易好多,講起黎真係有幾分道理。

不過,人生就是這個BUT......

我有位朋友的年宵攤位,某年正好喺正一間教會側邊,佢話自從果年之後,佢就好憎教會好憎班基督徒,此話何解呢。佢話,教會投個檔返黎,根本唔志在做生意,而係宣傳自己,D貨好多時唔駛自己比錢買,而係靠關係R返黎,就算買返黎佢地賣出去係唔理成本。而人呢,一間稍具規模嘅教會,可以有無限嘅人力提供。即係話,除咗投個檔返黎以外,係零成本,而且亦無任何要賺錢同回本嘅壓力。咁即係點呢,即係話,教會係唔會依呢個世界嘅商業規則去營運個檔口,只要有辦法吸到人過黎聽耶穌佢都會做,而最簡單的做法,就係賤物鬥窮人。 

我朋友話,當時隔離唔知係邊到搵到D玩具返黎,佢說如果正常標價,最少可以買到二三百蚊,就算當清貨,最低佢會標八十到一百,咁你估當時教會標幾多錢? 佢話,教會係十蚊廿蚊咁賣出去。

咁你開正係佢隔離嘅話,你檔生意,點樣同唔理賺蝕兼有無限人力資源嘅教會鬥呢?

而我朋友話,最仆街唔係咁,而係教會個檔口,無時無刻好多人,多人到成日企埋過黎派單張傳福音,連續幾晚阻住佢做生意,有D人見到係教會,會捉人講耶穌又刻意兜開行,有D信徒唔熟性仲諗住撩佢傾偈,問佢今年生意點,想同佢傳福音,而佢果下真係嬲到震,仲有無啦啦成班人鳩叫「耶穌愛你」、「主祝福你」、「X年快樂」,同教會負責人投訴過無數次都無改善,佢心底裡講咗無限咁多句:「基督徒大X晒呀,傳福音大X晒呀,開教會大X晒呀。」不過佢係斯文人,無講出口。

結果,我朋友年三十晚見唔對路,拿拿聲賤賣D貨費事責過年算數,十二點幾收檔敗走,聽完佢個經歷,我都唔夠贍問佢賺定蝕。

無論如何,基督總被傳開了,為此我就歡喜,並且還要歡喜。至於其他人歡唔歡喜喎......

沒有留言:

張貼留言